Please disable Adblock!

Total Pageviews

Friday 19 April 2013

kualiti dan servis mitsubishi mr slim aircond paling teruk...


Nasihat saya sebagai pengguna. Pilihlah jenama yang banyak digunakan sekarang seperti Daikin dan York. Pengalaman yang paling teruk apabila membeli Aircond jenama Mitsubihi MR SLIM. Cuba anda cari 'search' spare part mitsubishi.... tiada satu pun boleh anda lihat di dalam mana2 web menjual atau menbekal alat gantinya... Saya telah cuba mencari alat ganti dikedai2 aircond dan servis aircond, tetapi gagal mencari alat ganti... Setelah berputus asa saya terus menghubungi Tukang Servis Aircond. Meraka juga mengatakan tiada alat ganti dan saya perlu membeli aircond yg baru.... sedih.... satu part yg kecil rosak saya terpaksa membeli aircond yg baru....
Selepas ini tiada lagi jenama Mitsubishi dalam senarai saya.....promote la gila babun pun aku x nak beli...
 

No comments:

Post a Comment